26 листопада
Українська мова. 9 клас
Тема. Складнопідрядні речення з підрядними з'ясувальними.
Завдання: переглянути відеопояснення https://www.youtube.com/watch?v=XOJooHzveLQ ; опрацювати параграф 17 у підручнику ; виконати вправи 188, 196.
Українська мова. 7-А, 7-Б класи
Тема. Повторення з теми "Дієслово". Підготовка до контрольної роботи.
Завдання: підготуватись до контрольної роботи (повторити матеріал про дієслово, давати відповіді на питання ст.109), виконати вправу 209.
Зарубіжна література. 7-А клас
Тема. Джеймс Олдрідж "Останній дюйм". Проблема взаємин між батьками й дітьми.
Завдання: переглянути презентацію https://vseosvita.ua/library/prezentacia-dz-oldridz-ostannij-dujm-zittevij-i-tvorcij-slah-pismennika-38525.html ; прочитати твір"Останній дюйм" у підручниках.
пройти тестування https://vseosvita.ua/test/start/vrn710, скрін результату надіслати в особисті повідомлення
Контрольну роботу (хто ще не виконав) виконуєте обов'язково!!!
24 листопада
Зарубіжна література. 7-А, 7-Б класи
Тема. Контрольна робота. Історичне минуле в літературі. Онлайн-тести.
Завдання: пройти тестування https://vseosvita.ua/test/start/vrn710, скрін результату надіслати в особисті повідомлення
Контрольну роботу виконуєте обов'язково!!!
Українська мова. 9 клас
Тема. Складнопідрядні речення з підрядними означальними.
Завдання: переглянути відеопояснення https://www.youtube.com/watch?v=r-T2zio1Tmw ; опрацювати матеріал параграфа 16 у підручнику ; виконати вправи 180, 184.
Українська література. 9 клас
Тема. Іван Котляревський. Життя і творчість. Історія появи "Енеїди". Зміст твору.
Завдання: опрацювати матеріал у підручнику ст. 77-78; переглянути презентацію за посиланням https://vseosvita.ua/library/prezentacia-do-uroku-ukrainskoi-literaturi-v-9-klasi-poema-ikotlarevskogo-eneida-73436.html , зробити конспект; прочитати поему "Енеїда" (ст.79-95) або прослухати аудіокнигу Поема "Енеїда"
23 листопада
Українська мова. 7-А, 7-Б класи
Тема. Не з дієсловами.
Завдання: передивитись відео https://www.youtube.com/watch?v=h4LXSqDn1dA , опрацювати матеріал (у нових підручниках параграф 16, виконати вправу 187; у старих підручника параграф 6, вправа 108).
Українська література. 7-А,7-Б класи
Тема. Андрій Чайковський. «За сестрою» . Напружений динамічний сюжет героїко-романтичної повісті.
Завдання: прочитати VІ, VІІ розділи повісті, переглянути фрагменти з фільму "Роксолана" до вивчення повісті Чайковського "За сестрою"https://www.youtube.com/watch?v=vOtCf-R9_z8 ; скласти тести чи кросворд за прочитаним твором.
22 листопада
Українська мова. 7-А, 7-Б класи
Тема. Способи творення дієслів.
Завдання: передивитись відео https://www.youtube.com/watch?v=TiZEmM7aFBE, опрацювати матеріал (у нових підручниках параграф 15, виконати вправу 177; у старих підручника параграф 17, вправа 214).
Українська мова. 9 клас
Тема. Основні види підрядних речень. Розділові знаки між частинами складнопідрядного речення.
Завдання: передивитись відеоурок https://www.youtube.com/watch?v=3kI-ESW99qI опрацювати матеріал параграфа 15, виконати вправи166, 171.
19 листопада
Українська мова. 9 клас
Тема. Складнопідрядне
речення, його будова і засоби зв’язку в ньому. Підрядні сполучники і сполучні
слова.
Завдання:
1.переглянути
відеопояснення https://www.youtube.com/watch?v=UrQQIXKzTXM&t=7s
2.опрацювати
матеріал параграфа 14 у підручнику ;
3.виконати
вправи 153, 161.
Українська мова. 7-А, 7-Б класи
Тема. Безособові
дієслова.
Завдання:
1.переглянути
відео https://www.youtube.com/watch?v=HJ8qlgZs_ts
2.опрацювати
матеріал (у нових підручниках параграф 14,
виконати вправи 167, 169; у старих
підручника параграф 16, вправи 203,205).
Українська література. 7-А, 7-Б класи
Тема. Андрій
Чайковський. «За сестрою» - героїко-романтична
повість.
Відтворення
історичних подій із позицій гуманізму.
Завдання:
1.переглянути
відеопояснення за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=wF05a-E2TtQ&t=5s, зробити конспект;
2.прочитати
ІV,V розділи
повісті; підготувати коротке висловлення (пів сторінки), що починається так: «
У 4, 5 частині повісті мене найбільше вразило…)
17 листопада
Українська мова. 9 клас
Тема. Контрольна робота. Складносурядне речення. Тести.
Пройти онлайн-тестування за посиланням https://vseosvita.ua/test/start/jnd922 , скрін результату надіслати в особисті повідомлення.
Українська література. 9 клас
Тема. Контрольна робота. Усна народна творчість. Давня література. Тести. Пройти онлайн-тестування за посиланням https://vseosvita.ua/test/start/rqj118
Скрін результату надіслати в особисті повідомлення.
Зарубіжна література. 7-А, 7-Б класи
Тема. Позакласне читання. Анна Гавальда "35 кіло надії".
Переглянути відео за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=oIwIaFo8UD8
Прочитати твір, можна переглянути фільм за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=aAUelzxNDGs&t=32s
Українська мова. 7-А, 7-Б класи
Тема. Творення дієслів наказового способу. Знак м'якшення у дієсловах наказового способу.
Завдання:
1.передивитись відео https://www.youtube.com/watch?v=UApnZc_G67w;
2.виконати тестові завдання https://naurok.com.ua/test/sposobi-diesliv-diysniy-umovniy-nakazoviy-7-klas-16078.html
Українська література. 7-А, 7-Б класи
Тема. Позакласне читання. Анатолій Дімаров «Блакитна дитина». Добро і любов, розуміння, взаємопідтримка в українській родині.
Завдання:
1. прочитати твір Дімарова «Блакитна дитина», можна прослухати аудіокнигу за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=SfYhWzvERc8&t=870s
2.скласти гумористичну розповідь про ваші стосунки з батьками або вчителями;
3. скласти кросворд до твору А. Дімарова «Блакитна дитина».
15 листопада
Українська мова. 7-А, 7-Б класи
Тема. Творення
дієслів умовного способу.
Завдання:
1.передивитись
відео
2.опрацювати матеріал у нов. підручниках - параграф 12, вправа 153; у стар. підручниках - параграф 14, вправа 191.
Українська мова. 9 клас
Тема. Узагальнення вивченого з теми « Складносурядне речення».
Завдання:
1.передивитись відеопояснення https://www.youtube.com/watch?v=eM7Bi7MlGko ;
2.опрацювати матеріал у підручнику на ст. 69, 73;
3.виконати вправу 139.
Українська література. 9 клас
Тема. Біблійна основа творчості Григорія Сковороди та його вчення про самопізнання і споріднену працю. "Бджола та Шершень". Повчальний характер збірки "Байки харківські".
Завдання:
1.переглянути відеоурок за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=JOIdXYoDMQI&t=276s ; зробити конспект;
2.прочитати байку "Бджола та Шершень" у підручнику на ст.69-70; давати відповіді на запитання ст.70
12 листопада
Українська мова. 9 клас
Тема. Тире між
частинами складносурядного речення.
Завдання:
1.
опрацювати
матеріал параграфа 12 на ст. 64
(вивчити правила);
2.
передивитись
відео https://www.youtube.com/watch?v=KrLZc_v9kss ;
3.
виконати
вправи 130, 133.
Українська мова. 7-А, 7-Б класи
Тема.
Способи дієслів (дійсний, умовний, наказовий).
Завдання: переглянути відеоурок за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=aoov55vtm_M&t=5s і виконати завдання ; опрацювати матеріал у підручнику про способи дієслів.
Українська література. 7-А, 7-Б класи
Тема. Контрольна робота. Про минулі часи. Твори І. Франка, Т.Шевченка.
Тести.
І варіант
1. За жанром твір І. Франка
«Захар Беркут» - це
а) оповідання; б) історична повість; в) пригодницький роман.
2. Захара
Беркута знали в окрузі не лише як мудреця, а і як:
а) мужнього воїна; б) керівника
громади; в) цілителя;
3. Репліка у творі І. Франка «Беркути
додержують слова навіть ворогові» належить:
а) Захару Беркуту; б) Мирославі; в) Максиму Беркуту.
4. 1840 року в житті Т.
Шевченка трапилася така подія, як:
а) викуп із кріпацтва; б) вихід
першого «Кобзаря»; в) подорож в Україну.
5. Автобіографічний
твір Т.Шевченка – це..:
а) «Тополя»; б) «Заповіт»; в) «Мені тринадцятий минало».
6. «Тополя» Т.
Шевченка належить до жанру:
а)
героїко-романтична повість; б) балада з казково-фантастичними подіями;
в)
пейзажна лірика.
7. Установіть
відповідність між літературним героєм та його характеристикою:
1. Сивочолий мудрець, цілитель, патріот. |
А. Мирослава |
2. При самій дорозі недалеко коло мене плоскінь вибирала. |
Б. Захар Беркут. |
3. «Випий трошки сього зілля – все лихо загоїть» |
В. Дівчина. |
4. Хто раз бачив її, чув її мову, той до віку не міг забути її лиця,її
ходу, її голосу. |
Г. Ворожка |
8. Коротко схарактеризуйте образ Захара
Беркута.
9. До чого
закликає поет у своєму вірші «Як умру, то поховайте…»
10. Поміркуй
і напиши, у чому актуальність заповіту Захара Беркута.
ІІ варіант
1. За жанром твір І. Франка «Захар Беркут»
- це
а) історична повість; б) пригодницький роман; в) оповідання.
2.
Репліка у творі І. Франка «Життя в неволі нічого не варте – краще
смерть» належить:
а) Захару Беркуту; б) Мирославі; в) Максиму Беркуту.
3.У поезії
«Заповіт» Т. Шевченка звучить заклик до боротьби, виражений словами:
а) «не забудьте пом’янути».; б) «на
Вкраїні милій»; в) «кайдани порвіте».
4. Прийом метаморфози використано у творі
Т.Шевченка:
а)
«Тополя»; б) «Мені тринадцятий
минало»; в) «Заповіт».
5. Героя вірша Т.Шевченка
«Мені тринадцятий минало» втішила й розрадила:
а) дівчина; б) мати; в) сестра.
6. У творі Т.Шевченка
«Тополя» діє міфічний (чарівний) персонаж:
а) домовик; б) ворожка; в) русалка;
7. Встановіть
відповідність між цитататою та твором, з якого її взято:
1. «Не дав мені Бог нічого, і хлинули сльози...» |
А. «Тополя» |
2. «Ті війни – се ганьба, а не заслуга». |
Б. «Мені тринадцятий минало». |
3. «І вражою злою кров'ю волю окропіте». |
В. «Захар Беркут». |
4. «Полюбила чорнобрива козака дівчина» |
Г. «Заповіт». |
8.
Коротко схарактеризуйте образ Тугара Вовка.
9. До чого
закликає поет у своєму вірші «Як умру, то поховайте…» ?
10. Поміркуй
і напиши, у чому актуальність заповіту Захара Беркута.
Виконати контрольну на подвійних листках і скрін роботи надіслати в особисті повідомлення !!1
10 листопада
Українська мова. 9 клас
Тема. Кома і крапка з комою між частинами
складносурядного речення.
Опрацювати матеріал параграфа 11 у підручнику на ст.60.
Передивитись відео
Виконати вправи 114, 124.
Українська література. 9 клас
Тема. Григорій
Сковорода. Життя і творчість. Його християнські морально-етичні ідеали. «Всякому місту-звичай і права», «De libertate».
Опрацювати матеріал у
підручнику на ст. 63-64, зробити конспект.
Переглянути відео https://www.youtube.com/watch?v=S2EBBaC3Ulw
Вірш «Всякому місту-звичай і права» вивчити напам’ять !!!
18
жовтня
9
клас. Українська мова
Тема.
Складносурядне
речення, його будова й засоби зв’язку між його частинами. Смислові зв’язки
1. Передивитись
відео https://www.youtube.com/watch?v=7j525owF5Rg
, виконати завдання.
2. Опрацювати
матеріал параграфа 10 у підручнику.
3. Виконати вправи 105, 106.
7-А, 7-Б класи. Українська мова
Тема.
Контрольна
робота. Дієслово. Онлайн-тестування.
Пройти онлайн-тестування https://vseosvita.ua/test/start/vgm974 , скрін скинути в особисті.
13 жовтня
9
клас. Українська мова
Тема.
Контрольна робота. Повторення. Пряма і непряма мова.
Завдання: пройти онлайн-тестування, скрін
скинути в особисті.
9
клас. Українська література
Тема.
Образи руських князів у творі «Слово о полку Ігоревім…». Ідея патріотизму,
фольклорні мотиви. Образ Ярославни.
1. Переглянути
відео https://www.youtube.com/watch?v=4SgsjjPYrAw
, зробити опорний конспект.
2. Опрацювати
матеріал у підручнику на ст. 52-55.
12 жовтня
7-А,7-Б класи. Українська мова
Тема. Узагальнення і
систематизація знань.
1.Повторити матеріал параграфів 4-7.
2.Виконати тести https://naurok.com.ua/test/dieslovo-i-chastina-1076235.html
7-А,7-Б
класи. Українська література
Тема.
Тарас
Шевченко. Життєпис поета. Вірш «Мені тринадцятий минало…». Мотив усепереможного
життєлюбства, доброти, любові. Зміна емоційного стану незахищеної дитячої душі
у великому складному світі.
1. Переглянути відео за посиланням, зробити опорний конспект https://www.youtube.com/watch?v=uJd2ajOPoH8
2. Прослухати аудіовірш https://www.youtube.com/watch?v=NKrjucSWaEc
3. Записати аналіз поезії у зошит.
11 жовтня 2021 р.
7-А, 7-Б. Українська мова
Тема. Дієвідмінювання
дієслів теперішнього часу.
1. Опрацювати
матеріал параграфа 8 (у нових
підручниках), 10 (у старих)
2. Переглянути
відео
3. Виконати
вправи 114, 121 (нов. підр.);137, 145 (стар. підр.).
9 клас. Українська мова
Тема. Пряма і непряма мова. Тренувальні вправи
1. Повторити матеріал параграфів 4, 5, 6,7.
2. Виконати вправу 72.
Тема. «Слово о полку
Ігоревім» - давньоруська пам’ятка. Історична основа твору.
1.Опрацювати
матеріал у підручнику на ст. 46, 51.
2.
Знати зміст поеми (ст.47-50).
3. Переглянути відео https://www.youtube.com/watch?v=OX8flKht_Tc
Немає коментарів:
Дописати коментар