Індивідуальний план роботи під час карантину
(18.03.2020 – 03.04.2020)
вчителя української мови та літератури
Єленець Світлани Миколаївни
1
|
18. 03
|
1.Робота із шкільною документацією (попереднє
коригування календарно-тематичного плану)
2. Онлайн консультації з учнями 5-А, 5-Б класів
3. Перевірка робочих зошитів з української мови учнів
5-А, 5-Б класів
|
9. 00 – 10. 30
10.00 – 11.30
11. 30 – 14.00
|
|
2
|
19. 03
|
1. Розсилка завдань з української мови та літератури
для учнів 5-А, 5-Б, 7 класу.
2. Розробка тестових завдань з української літератури
3.Опрацювання фахової літератури
|
9. 00 – 11. 00
11. 00 – 12. 00
12.00 – 14.00
|
Перегляд відеоуроку по темі «Складні речення. Кома між
частинами складного речення» https://www.youtube.com/watch?v=yh_b4PfD1Bo&list=PLJpLIecpiPD-K3p9T76g9kD-m7pt-SbPx&index=27&t=0s
|
3
|
20. 03
|
1. Розсилка завдань з української мови для учнів
5-А, 5-Б класів
2. Дистанційне онлайн заняття для учениці 7 класу
Захарчук Юлії з української літератури
2. Робота з шкільною документацією (класними журналами)
|
9. 00 – 10. 30
10. 30 – 11. 30
11.30 – 14.00
|
Перегляд відеоуроку по темі: «Пряма мова. Розділові
знаки в реченнях з прямою мовою» https://www.youtube.com/watch?v=wqEwZrirVd8&list=PLJpLIecpiPD-K3p9T76g9kD-m7pt-SbPx&index=28&t=0s
|
4
|
23.03
|
1.Розробка тестів з української мови 7 клас(по темі
«Прийменник») .
2. Опрацювання додаткової науково-популярної літератури
для підвищення теоретичного та наукового рівня у старших класах
|
9. 00 – 11. 30
11.30 – 14. 00
|
|
5
|
24.03
|
1.Розробка нестандартних уроків з української мови та
літератури.
2.Вивчення методичних та наукових журналів «Дивослово»,
«Українська мова та література в школі»
|
9. 00 – 11. 30
11.30 – 14. 00
|
|
6
|
25.03
|
1. Виготовлення дидактичного матеріалу з української
мови
2. Упорядкування папки
самоосвіти.
|
9. 00 – 10. 30
10.30 – 14. 00
|
|
7
|
26.03
|
1. Опрацювання
фахової літератури щодо організації та проведення років літератури рідного
краю.
2.Перегляд вебінару ««Інтерактивний урок:
ресурси для створення дидактичних онлайн-ігор та роздаткового матеріалу»
|
9. 00 – 11. 00
11.00 – 14. 00
|
Систематизація матеріалів до уроків літератури рідного
краю
|
8
|
27.03
|
1.Робота із шкільною документацією (класні журнали)
2. Продовжити розробляти та підбирати матеріали до тематичної перевірки
знань з української літератури
|
9. 00 – 11. 00
11.00 – 14.00
|
|
9
|
30.03
|
1. Розсилка завдань з української мови та
літератури для учнів
5-А, 5-Б, 7 класів.
2. Опрацювання фахової літератури
|
9. 00 – 11. 30
11.30-14.00
|
1.Перегляд відеоуроку
по темі: «Види прийменників за будовою» https://www.youtube.com/watch?v=XK5A-uBUIuc
2.Виконати тести до твору «Гер переможений» https://naurok.com.ua/test/l-ponomarenko-ger-peremozheniy-3682.html
|
10
|
31.03
|
1. Підбір завдань для учнів 5-х класів з української мови та літератури
в умовах навчання дистанційної форми.
2. Підготовка до онлайн – консультацій в умовах
навчання в дистанційній формі
|
9. 00 – 11. 00
11.00 – 14. 00
|
|
11
|
01.04
|
1. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують
допомоги під час навчання в дистанційній формі
2. Перевірка робочих зошитів з української мови та
літератури
|
9. 00 – 14. 00
|
|
12
|
02.04
|
1. Розсилка завдань з української мови та
літератури для учнів
5-А, 5-Б, 7 класів
2. Підготовка учнів до переказу тексту з елементами
опису зовнішності людини
|
9. 00 – 11. 30
11.30– 14. 00
|
Перегляд презентації «Павло Тичина»
|
13
|
03.04
|
1. Підготовка конспектів уроків
2. Корекція календарно – тематичного планування.
3.Розсилка завдань з української мови для учнів
5-х класів
|
9. 00 – 11. 30
11.30 – 12. 20
12.20-14.00
|
Перегляд презентації «Діалог. Тире при діалозі»
|
Немає коментарів:
Дописати коментар